Tajemnicza• 02 sierpnia о 19:16
Uszkodzone towary objęte gwarancją
Dziewczyny, powiedzcie mi proszę: jeśli produkt jest jeszcze na gwarancji, ale się zepsuł (w tym przypadku czajnik) to mam go sama zanieść do serwisu czy jest to opieka sklepu, w którym go kupiłam? W moim mieście nie ma serwisu, więc łatwiej wyrzucić niż zanieść gdzieś....
ZielonaKartka• 02 sierpnia о 19:20
To twoje zmartwienie, ale jeśli nie ma tam serwisu, spróbuj zabrać go do sklepu, może sami go wyślą.
Odpowiedz
ObiadU Mamy• 02 sierpnia о 19:23
Został spisany w sklepie, zapłaciłam różnicę i dali mi nowy.
Odpowiedz
GłowaPełnaMyśli• 02 sierpnia о 19:25
Właśnie odebrałam tablet z naprawy gwarancyjnej: )))))Zanieś go do sklepu, w którym go kupiłaś!!!Powinni przyjąć uszkodzony towar i wysłać do warsztatu gwarancyjnego.Odbierz go tam, w sklepie.
Odpowiedz
KiełbasaZGrilla• 02 sierpnia о 20:47
zanieś do sklepu, mają obowiązek go przyjąć i w ciągu 14 dni albo naprawić albo spisać na straty i dać Ci nowy, ale gwarancja na niego będzie od daty sprzedaży pierwszego czajnika (zepsutego)ps. pracuję w serwisie już prawie 8 lat.
Odpowiedz
PółŻartemPółSerio• 02 sierpnia о 21:54
Zabierz go do serwisu. Sklep nie zajmuje się naprawą. Wymiana tylko na wniosek centrum serwisowego.
Odpowiedz
W tej chwili piszą
0
























































































Wyślij