Kidstaff
Wejście Rejestracja
Zapytaj Porada
Ustawienia Rozmiar czcionki: a a a
help@kidstaff.pl
Wejście Rejestracja
Zasady | Ograniczenia | Cookies
©2008—2025 Kidstaff Kidstaff
Forum dla kobiet Kidstaff - Styl, moda, marki - Obraz
KrólowaKuchni• 12 października о 11:43

To irytujące, gdy pytasz o produkt.

To irytujące, gdy pytasz o produkt, sprzedawca nie odpowiada. Mimo że w temacie jest napisane, że odpowiem na wszystkie pytania. Dlaczego tak jest? Pytanie jest poprawne. O wymiary i cenę dla kupujących hurtowo.
5 0
Wszystkie zdjęcia tematuKomentarze autoraMoje reakcjeMoje odpowiedzi
GłowaPełnaMyśli• 12 października о 11:44
1
Tak, a potem narzekają, że nie ma sprzedaży. Też nienawidzę takich dziwnych ludzi.
Odpowiedz
Roztrzepana• 12 października о 11:45
2
Mnie też to wkurza. Ale szybko znajduję zamiennik i kupuję od kogoś innego. Podoba mi się zwłaszcza, gdy odpisują tydzień później, że właśnie dotarłam i podają wymiary. Dziwne, niektórzy myślą, że będę czekała rok na odpowiedź. Przynajmniej powinni mnie uprzedzić, że odpowiem później.
Odpowiedz
SłodkaZabójczyni• 12 października о 11:49
3
i wkurza mnie, gdy zadają pytania, na które odpowiedzi są określone w ogłoszeniu - cena. wymiary, TM, kraj producenta, a Ty jesteś pytany - podaj wymiary, odpowiadasz - przeczytaj uważnie ogłoszenie, więc jeszcze pretensje .... takie podejście naprawdę mnie wkurza
Odpowiedz
Nalta• 12 października о 11:54
4
Wszystko zależy od sprzedawcy, jego podejścia do pracy. Często recenzje pokazują taką wędrówkę. Jeśli widziałeś to w recenzjach - przejdź obok.
Odpowiedz
Nalta• 12 października о 11:56
5
100%!!! Ogólnie zabija... Wcale nie takie rzadkie zjawisko...Słuszny opis, czasem nawet NAZWA nie jest czytelna....
Odpowiedz
Opinie wyrażone w wątku odzwierciedlają poglądy autorów i nie odzwierciedlają stanowiska administracji strony.
W tej chwili piszą  0
5000
Wyślij

Popularne pytania!

Dzisiaj Wczoraj 7 dni 30 dni

więcej

Teraz czytają!

Ograniczenia / Zasady / Pomoc

©2024—2025 Kidstaff